راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نتایج لیگ برتر هندبال بانوان| مشهدی‌ها باختند، اصفهانی‌ها انتقام گرفتند

  • کد خبر: ۵۱۱۷۷
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
نتایج لیگ برتر هندبال بانوان| مشهدی‌ها باختند، اصفهانی‌ها انتقام گرفتند
اولین روز میزبانی مشهدی‌ها از لیگ برتر هندبال چگونه گذشت؟
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بالاخره همان تاریخ معروف از راه رسید تا رقابت شش‌روزه دختران هندبالیست در لیگ برتر آغاز شود. با‌وجود اینکه بازی نخست لیگ به‌خاطر غیبت یکی از تیم‌ها لغو شد، اما دیدار جذاب، حساس و نفس‌گیر ۲ حریف مدعی قهرمانی یعنی اشتادسازه و سپاهان در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.
پیش از شروع این رقابت در ساعت‌۱۷:۳۰، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های سپاهان و اشتادسازه با یک دقیقه سکوت حملات تروریستی اخیر و به‌شهادت‌رساندن دانشمند هسته‌ای ایران، محسن فخری‌زاده، را محکوم کردند.
 
این دیدار که همچون دیگر‌مسابقات ورزشی که تماشاگری ندارند دنبال می‌شد، در نیمه نخست با نمایش زیبای ۲ تیم با تساوی ۱۱‌بر‌۱۱ به پایان رسید و در‌واقع دوئل ۲ مدعی در نیمه اول برنده‌ای نداشت. با برگشت تیم‌ها به زمین مسابقه، این تیم سپاهان بود که توانست از میزبان پیشی بگیرد و ۲۶‌بر‌۲۲ اشتادسازه را شکست دهد و انتقام شکست گذشته را بگیرد. به‌این‌ترتیب مشهدی‌ها در اولین روز میزبانی از دور برگشت مغلوب حریف قدرتمند خود شدند؛ البته اشتادسازه در دور رفت توانسته بود ۲۸‌بر‌۲۶ اصفهانی‌ها را شکست دهد. مشهدی‌ها فردا سه‌شنبه باید برابر پرسپولیس بهبهان به میدان بروند.

۵ تست مثبت در بین ۱۱۲ نفر

صبح روز شنبه ۳ تیم از گروه «الف» یعنی اشتادسازه، پرسپولیس بهبهان و سپاهان تست PCR را پشت‌سر گذاشتند تا بتوانند جواز حضور در سالن را پیدا کنند. البته یکی از تیم‌های این گروه یعنی کربنات‌سدیم فیروزآباد غایب بود و در تست‌گیری حضور نداشت. گفته می‌شد جواب مثبت تست بازیکنان این تیم مانع اعزام آن‌ها به مسابقات شده است. اما صبح روز گذشته نتایج تست‌های PCR اعلام شد و مشخص شد ۵ نفر از تیم‌های مختلف تستشان مثبت شده که به‌دنبال این خبر قرنطینه شدند و قرار شد براساس دستور پزشک تصمیم‌گیری شود. کادر پزشکی درباره بازگشت آن‌ها به شهرهایشان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
 
این بازیکنان علائم حاد و شدید ابتلا به ویروس کرونا را ندارند و در شرایط جسمی خوبی به سر می‌برند. الهام سلوکی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال درباره نتایج تست‌ها، تصریح کرد: روز شنبه ۳ تیم و عوامل اجرایی، داوران، مربیان و ناظران تست PCR دادند که این تعداد ۹۷ تست بود. ما همچنین از عوامل خدمات و نظافت، حراست، مسئولان ورود سالن و هر کسی که در سالن رفت‌وآمد دارد تست گرفتیم که مجموع تست‌های روز گذشته ۱۱۲ بود. در‌مجموع جواب ۵ تست مثبت بود و ۳ تیم گروه «الف» مشکلی برای انجام بازی‌ها ندارند.

پرواز دیرهنگام کازرونی‌ها به مشهد

سلوکی افزود: تعداد تست‌های مثبت محدود بود و از عوامل اجرایی و کسانی که تستشان مثبت بود، سریع جایگزین شدند. از تیم‌ها و سرمربیان تشکر می‌کنم؛ چرا‌که شرایط را بهتر درک کردند و تیم‌ها در این مدت قرنطینه بودند و با کیفیت کار کردند. باشگاه‌ها در دور اول از شرایط اطلاع نداشتند، ولی در دور دوم بهتر شدند و در تمرینات مدام از بازیکنان خود تست می‌گیرند و قبل از ورود نیز ۲ بار تست دادند و نتایج را اعلام کردند. صبح روز یکشنبه همچنین از ۴‌تیم گروه «ب» قرار شد نمونه‌گیری انجام شود که اعضای ۳ تیم ذوب‌آهن، تأسیسات دریایی و سنگ‌آهن بافق تست دادند؛ اما تیم شهید شاملی به‌دلیل مشکلات پروازی ساعت‌۱۵ به مشهد رسیده است و قرار شد شرایطی ایجاد شود تا در بدو ورود تست بدهند. این ۴ تیم باید امروز دوشنبه برابر یکدیگر به میدان بروند.

اوضاع وخیم کربنات و علت غیبت در لیگ

در‌حالی‌که فدراسیون نیز خبری از تیم کربنات نداشت، بالاخره رئیس هیئت هندبال فارس وضعیت تیم استانش را تشریح کرد؛ زیرا حتی سرمربی تیم هم درگیر بیماری کرونا شده بود.
رضا غلامشاهی گفت تست ۳۵‌درصد از اعضای تیم هندبال سدیم‌کربنات فیروزآباد مثبت شده و علت غیبت تیم نیز همین است. او تصریح کرد: تیم فیروز‌آباد مشکل مالی نداشت، حتی ما هتل شرکت نفت را نیز رزرو کردیم و برای بازیکنان بلیت گرفتیم، اما بازیکنان ما در فیروز‌آباد رعایت نکردند و ۳۵‌درصد اعضای تیم تستشان مثبت شده است و طبق قانون فدراسیون ما نمی‌توانستیم در مسابقات شرکت کنیم.
 
وضعیت فیروز‌آباد وخیم است و متأسفانه بازیکنان در تست آخری که در استان دادند، تستشان مثبت شد. بازیکنانمان خودشان رعایت نکردند. مربی تیم، خانم مرادی، هم مبتلا شده است. به‌این‌ترتیب تیم کربنات در مرحله دوم غایب است و تیم‌های گروه «الف» هر یک تنها ۲ بازی انجام خواهند داد. فدراسیون اکنون منتظر مستندات تیم غایب است و باید به‌صورت کتبی نتایج تست‌ها را ارسال کند تا کمیته انضباطی درباره تعویق دیدار‌های این تیم یا حذف از مسابقات تصمیم‌گیری کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->